ORGANIZACIJA NASTAVE

Organizacija nastave za JU OŠ Edhem Mulabdić

Podnaslov

Slika

1.1. Raspored časova:

  • Definiranje rasporeda časova na temelju školskog kurikuluma i smjernica Ministarstva obrazovanja.
  • Prilagodba rasporeda zahtjevima nastavnog kadra i dostupnosti učionica i laboratorija.
  • Redovito ažuriranje rasporeda i obavještavanje učitelja, učenika i roditelja o eventualnim promjenama.

1.2. Izbor nastavnih materijala i udžbenika:

  • Analiza i evaluacija dostupnih nastavnih materijala i udžbenika za svaki predmet.
  • Saradnja s nastavnicima i stručnim saradnicima pri odabiru najprikladnijih materijala.
  • Osiguravanje dostupnosti materijala za sve učenike, uključujući digitalne resurse i online platforme.

1.3. Organizacija nastavnih aktivnosti:

  • Planiranje i provođenje različitih nastavnih aktivnosti, kao što su predavanja, radionice, laboratorijske vježbe.
  • Praćenje napretka učenika i pružanje povratnih informacija o njihovom radu.

1.4. Integracija tehnologije u nastavu:

  • Promicanje upotrebe savremene tehnologije i informacijsko-komunikacijskih alata u nastavi.
  • Osiguravanje pristupa računalnim laboratorijima, internetskim vezama i relevantnim softverskim aplikacijama.
  • Obuka nastavnika za učinkovitu upotrebu tehnologije u procesu podučavanja i učenja.

Praćenje napretka učenika i evaluacija nastave

Podnaslov

Slika

2.1. Sistem praćenja učenika:

  • Uspostava sistem za praćenje napretka učenika putem ocjenjivanja, testiranja i izrade portfelja.
  • Redovita evaluacija i provjera usvojenosti nastavnog gradiva.
  • Praćenje prisustva učenika na nastavi i pružanje podrške onima koji imaju poteškoća.

2.2. Evaluacija nastave:

  • Provjera kvalitete nastave putem anonimnih upitnika za učenike, roditelje i nastavnike.
  • Organizacija pedagoških konferencija i sastanaka s ciljem razmjene iskustava i poboljšanja nastavnog procesa.
  • Praćenje rezultata ispita i uspješnosti učenika kako bi se identificirale snage i slabosti u nastavnom planu i programu.

2.3. Individualizacija pristupa:

  • Identifikacija učenika s posebnim potrebama i pružanje dodatne podrške.
  • Razvoj individualnih planova rada za učenike s poteškoćama kako bi se osiguralo da dobiju adekvatnu podršku i resurse.
  • Saradnja s stručnim sauradnicima, pedagozima i psiholozima kako bi se osigurala optimalna podrška svakom učeniku.

2.4. Praćenje profesionalnog razvoja nastavnika:

  • Organizacija stručnih usavršavanja i radionica za nastavnike radi unapređenja njihovih pedagoških vještina.
  • Poticanje nastavnika na sudjelovanje u konferencijama, seminarima i drugim oblicima stručnog usavršavanja.
  • Praćenje profesionalnog razvoja nastavnika i pružanje podrške u razvoju novih metoda podučavanja i primjene inovativnih tehnologija.

2.5. Saradnja s roditeljima:

  • Redovita komunikacija s roditeljima o napretku učenika i aktivnostima u školi.
  • Organizacija roditeljskih sastanaka i individualnih konsultacija kako bi se razmotrili individualne potrebe učenika.
  • Podrška roditeljima u pružanju podrške učenju kod kuće i sudjelovanju u školskim aktivnostima.

2.6. Praćenje i primjena povratnih informacija:

  • Analiza povratnih informacija dobivenih od učenika, roditelja i nastavnika kako bi se identificirale potrebe za poboljšanjem nastavnog procesa.
  • Implementacija promjena temeljenih na povratnim informacijama s ciljem kontinuiranog unaprjeđena
 
0 0

Anketa

Da li Vam se sviđa naša nova stranica?




Kalendar

Brojač posjeta

Broj online korisnika: 6

Broj jedinstvenih posjeta: 3905

Ukupno pregleda: 20799

Promo video